onsdag 2 maj 2012

vägning

jaha, då va det vägning idag... -1,3kg visade vågen... mitt mål va att komma ner i -2kg, men med tanke på att jag har fuskat så får jag väl stå mitt kast. Idag på förmiddagen tog jag en joggingtur igen... har inte gjort det dom senaste dagarna. Vet inte varför, men det blir inte när sambon är hemma.

Helgen har gått åt till att lapa SOL!!! Är som en bränd kräfta på framsidan av kroppen nu... och jag skojjar verkligen inte. Hade lite möte på jobbet idag och jobbarkompisarna frågade om vi hade varit utomlands över helgen... men icke!! Denna brännan har jag minsann fått här hemma.

Imorgon bär det av till stora staden med några jobbarkompisar vi ska nämnligen ta oss igenom vårruset. Tänkte försöka springa/powerwalka om vartannat. Hoppas på en skaplig tid. Dessutom är det sista dagen på det fina vädret sägs det, så man får väl passa på att vara ute.

På förmiddagen ska jag ut och fika med en go vän och sen bär det av till jobbet på lite möte innan det bär iväg på vårruset.

Hoppas ni njuter i det sköna vädret!!

Kramar!!

1 kommentar:

  1. WOW! Det är ju jättemycket att ha gått ner 1,3 kg vännen!Du är såå duktig, du ser man kan gå ner mycket på en vecka även fast man fuskar ibland ;)

    Kram C <3

    SvaraRadera