torsdag 17 maj 2012

kämpa, kämpa

jag fortsätter kämpa, men just nu är det segt vill jag lova. Men, jag ger inte upp!!

Snart lägger jag en lång arbetsvecka bakom mig, har bara ett jobbarpass kvar 14-21 ikväll. Annars har jag jobbat hela dagarna hela veckan, det tillhör ju inte vanligheten. I vanliga fall jobbar jag som mest till 14. Men på ett sätt känner jag att jag har kommit in mer i jobbet nu när man varit där hela dagarna och det har kännts bra.

Är orolig inför nästa vecka, på söndagen åker sambon iväg och jobbar och kommer hem på torsdagkvällen... undra om jag kommer sova?? hur tråkigt kommer detta inte bli?? Dessutom hade jag hoppats på att jag hade en tuff jobbarvecka, men inte det... är ledig ganska mycket... men det ger ju utrymme för mer träning. Nu ska jag minsann visa den dumma vågen att det går att komma under mitt första stora mål!!!

Annars är allt som vanligt här hos oss.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar