tisdag 29 januari 2013

glad

idag när jag vaknade blev jag så otroligt glad, hade nämnligen fått ett fint SMS från landet långt bort. Goa vännen Fru L hade skickat en tanke till mig med lite pepp och hejjarop, sen va det dax för henne och pingvinen att sticka till stranden... detta hade jag fått kl 3 inatt. Underbara vän <3

Dagen igår gick ganska bra, på morgonen åt jag en shake, drack mycket vatten på dagen, när jag kom hem på kvällen tog vi och gjorde en sallad (kan väl ändå inte skada) supergott!! På kvällen tog jag en bars och provade chokladpuddingen, tyvärr blev det lite klumpar i den så den gillade jag inte så mkt, får vispa bättre nästa gång.

Idag tänkte jag ställa mig på vågen och kolla om det hade gjort nåt att jag åt så igår, jag vet att jag inte kan ställa mig på vågen varje dag, men jag va så nyfiken.... Jo det va ett ganska stort minus redan, det gjorde mig glad. Men nu är det vägning på måndagar som gäller.

Snart dax för jobb....

Kramkram

2 kommentarer:

  1. kul att de ger resultat:) heja dig

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du blev så glad :)
    Du är så duktig som kämpar!
    Kram fina du <3<3<3
    C

    SvaraRadera