söndag 27 januari 2013

3års helg

haft en supermysig helg hos bror med familj. Min brorson fyllde 3 år i helgen, vilket innebar kalas. Jag och sambon åkte redan i torsdags, vi hade planerat att bada med lillfisen på fredagen. Tyvärr har han varit förkyld och fortfarande inte helt pigg. Så det blev en lugn dag med lite ärenden i staden. På kvällen kom mina föräldrar oxå.

Igår va det kalas hela dagen med paket och god tårta som va beställd av födelsedagsbarnet själv.... Det blev en med Blixten McQueen på... Favoriten!!

Idag har vi lekt hela förmiddagen, sen middag innan det va dax för oss att åka 25 mil hemåt igen :(

Väl hemma inser jag nu att imorgon är den STORA DAGEN!! Det är verkligen med blandad förtjusning jag ger mig in i detta.... 8 veckor till att börja med, sen får vi se va som har hänt. Håll nu alla tummar och tår ni kan för att detta räcker. Jag har några tillfällen inplanerade där jag får äta lite annat... bla fyller ju sambon år under denna perioden och sen fyller min morfar 80 år oxå, och då måste det väl vara tillåtet att "fuska" lite??

Hoppas ni tror på mig.... jag återkommer med hur det går!!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar