tisdag 15 januari 2013

paketet kom idag

idag kom paketet med min nya mat. Köpte på nätet eftersom det va billigare. Köpte Allevos shakes denna gången, har ju tidigare kört på Modifast. Kör fortfarande med Modifast på morgonen, inte så mkt när jag är hemma och på helgerna, men när jag jobbar så är det det som gäller till frukost.

Ni som har testat olika, vilken gillade ni bäst?? Köpte ny Allevos eftersom jag inte har testat dom tidigare, men är samtidigt lite rädd att jag inte gillar dom :) Har provat både Naturdiet och Nutrilett, men jag tycker dom är för pulvriga... känns inte som att dom löser upp sig riktigt utan att det blir små "gruskorn" kvar, och det gillar inte jag!!

Är taggad och redo...... 28januari börjar mitt nya liv... och jag längtar!!!

Och jag vet att jag har vänner som stöttar mig och hejjar på mig, det sporrar!!!

Kram på er alla!!

3 kommentarer:

  1. Jodå, vi finns här och stöttar och hejar allt vad vi orkar!!!

    Du finns där för mig, och jag finns där för dig. Så är det bara.

    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad söta ni e =).
    Var beställer du maten? Vill oxå göra det isf.
    Risken är att du kanske upplever allevo lite pulvrigt tyvärr.
    Men jag gillar tex deras broccoli couscous soppa eftersom det finns lite tuggmotstånd i den annars är det ju inte så där så man blir till sig i trasorna direkt...
    Jag hejar på dig.
    Massa kramar.

    SvaraRadera
  3. Hejja, hejja! Det kommer gå så bra! För du är bäst!

    Kram C <3<3<3

    SvaraRadera