måndag 21 januari 2013

en bra måndag

precis kommit hem från träningen... puh!! skönt mör i kroppen!! Så jobbigt innan jag kommer iväg, men sen är det så skönt efteråt. Hade jag inte haft min vän att gå med så hade jag minsann aldrig kommit dit. Ja det är klart, hon har inte varit med dom sista gångerna, men då har sambon tränat styrketräning undertiden jag har kört mitt pass.

Jobbade till halv 2 idag, sen hem och städade innan det va dax för middag och efter det lite vila innan träningen. Känner att jag har fått mycket gjort idag, det känns bra!!

Idag när jag åkte hem från jobbet ringde en kompis och frågade om jag inte kunde komma någon dag och hälsa på hos henne eftersom hon precis har flyttat ut i skogen... Kul, vi har inte setts på SÅ länge, så på Onsdag är jag ju ledig, ska träna vid 13 och sen hem till henne och fika och prata och mysa bebis (om man nu kan kalla en 1-åring för bebis??)

Så nu önskar jag er en fortsatt bra kväll.... och min vän C.... jag är inte alls avis på dig för att du nu troligen ligger på en skönt strand och har det varmt och skönt, och helt UNDERBART!!! Tankar till dig iaf ;)

Kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar