onsdag 16 januari 2013

nyfiken i en strut ;)

som någon av er läsare vet kommer jag att göra en lista med siffror, mest för min egen skull och för att jag själv ska se att det händer nåt, även om det kanske inte syns... har snott idén och tackar så mkt för att jag får sno din idé min vän och mentor ;) Denna lista kommer under nästa vecka, med dom gällande siffrorna innan jag kör igång på riktigt. Puh, jag börjar bli nervös över att jag inte kommer klara det utan falla ner i frestelsen iaf på helgerna när sambon tar fram sin mat. Men det ska gå...

Är väldigt nyfiken på vilka som kikar in här... lämna gärna ett avtryck i kommentarsfältet nedan. Vissa av er vet jag läser och jag är er evigt TACKSAM för kommentarer och stöttande ord. Vad vore jag utan er??? Under mitt inlägg med rubriken hade jag nämnligen rekor i antalet besökare, det gör ju att man blir ännu mer nyfiken :)

Har idag varit tillbaka på mitt förra jobb och jobbat lite, det va så otroligt roligt och jag hoppas det blir snart igen.... Längtar tillbaks.

Kram på er ALLA!!

1 kommentar:

  1. Fertilitetsresa tittar in här titt som tätt ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera