söndag 13 januari 2013

har bestämt mig nu

idag va sambon och jag ute och åkte lite, hade varit och handlat lite. Jag har ju funderat på det länge och jag har bestämt mig, jag ska gå igenom en svältdiet... from den 28januari ska jag leva på allevos shakes och måltidsersättningar tills min vikt är passerad... dvs den vikt jag ska väga för att vi ska få hjälp av landstinget i vårt län.

Detta berättade jag för sambon under vår färd, då säger han oj va jobbigt, skulle jag aldrig klara, 3 månader är ju länge, ända fram till sommaren nästan... då blev jag lite sur och sa "ja, va duktig du är, jag ska minsann stötta dig" allt för att han skulle fatta att jag oxå tycker att det är jobbigt och kanske inte behövde höra det just nu när jag väl har bestämt mig!!

Så nu vet ni vad jag har framför mig, det är med lite blandad förtjusning kan jag säga...

HEJJA MIG!! Kommer bli superjobbigt, men det kan det nog vara värt... Tänkte tala om detta för er allt för att ni ska veta va bloggen kommer handla om den närmaste tiden.... SVÄLT!!

7 kommentarer:

  1. Heja heja heja!!
    Jag kommer stå bredvid och heja på dig -allt vad jag kan!! Du är duktig, som försöker. Jag har ju typ gett upp... Eller nä. Jag har lovat mig själv ta nya tag nu... Men då blir det inget fika på ett tag då... ;) Vi får promenera i stället!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Heja heja heja. Nu jäklar ska vi peppa varann =).
    Du fixar det galant , ska du se.
    Det är skit jobbigt de första 3 veckorna. Jobbigast den 1:a men sen går det utav bara farten. Men du hade väl gjort det här tidigare så då vet du ju =).
    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Jag är ju inget fän av svältdieter...MEN eftersom du verkar ha bestämt dig så står jag bakom ditt beslut till 110%!!!! :)

    Jag ska försöka peppa så mycket jag kan! DU är så duktig, så det kommer gå galant! Tänk på målet, vad du/ni kan få för det! :)

    Lycka till <3<3<3

    Kramis C

    SvaraRadera
  4. Innebär det att du är med i samma studie som jag? Utifrån din fråga (som jag nu har svarat på på min blogg) trodde jag att du skulle köra en pulverdiet på egen hand`

    Absolut, heja heja, jag har 8 dagar kvar så jag VET att det GÅR!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du får absolut lägga upp såna inlägg =).
    Kramar

    SvaraRadera
  6. kommer heja på dig vet hur jobbigt det är med vikten, håller själv på och hoppas på bebisverkstad till hösten.:)

    SvaraRadera
  7. vilket bmi måste man ha i ditt län?

    SvaraRadera