torsdag 21 juni 2012

tack och hej

vill titta in och säga GLAD MIDSOMMAR till er ALLA!!!

Dessutom vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering... jag kommer nog lägga bloggen på is under sommaren, jag känner mig stressad över allt och sen har jag mycket att göra över sommaren. Sålänge ni inte hör nåt från mig så kämpar jag vidare med vikten. Tanken va att bloggen skulle vara för att jag/ni skulle kunna följa resan.... resan tar visserligen inte slut, men vi får ju ingen hjälp från KK än och då har jag inte mycket att uppdatera er på. Så jag hoppas ni förstår och håller ut, jag kommer tillbaka....

Ni ska veta att alla era ord har gjort susen i min själ, jag har fått vänner för livet, både såna jag har träffat utanför datorns värd, och såna vänner jag har nästintill daglig kontakt med, men som jag tyvärr inte har träffat. Ni är GULD värda allesammans.

Ha en trevlig sommar och semester och NJUT!!! Det ska jag försöka göra!!

Hoppas vi hörs!!! Kram och återigen TACK FÖR ATT NI FINNS!! (bara så ni vet så sitter jag nu och gråter, det är verkligen med blandade känslor jag gör detta).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar