tisdag 12 juni 2012

nytt badrum

jag säger då det... Tur för mig att jag har min fina vän C... igår va vi och nätshoppade tillsammans, blev inget för min del, men jag fick endel tips. Jag städade och gjorde fint på toaletten igår och kände för lite nya handdukar och så där inne, men jag vet att sambon inte vill att vi ska köpa gröna handdukar, men jag ville ju ha det. Så C gav mig ett hett tips ;)

 Så idag for jag iväg till affären, men jag blev så besviken på storleken på dom jag hade tänkt mig. Sagt och gjort, jag gick in i nästa affär, och DÄR fanns dom!! Ja, ni vet dom lixom ropar på dig.... KOM OCH TA OSS, VI VILL HEM TILL DIG!!! Så det fick bli turkosa handdukar, hittade några ljus i samma nyans oxå, så dom fick oxå följa med hem. Konstigt nog hade dom öppet i stans blomsteraffär oxå när jag ändå va i näheten så kunde jag inte låta bli att gå in där... Jo, det blev 2 nya krukor och 2 hjärtan på tråd oxå.

Väl hemma började jag fixa iordning på toan.... Och jag blev SÅ NÖJD!!

Återstår att se om sambon blir lika glad/nöjd när han kommer hem :)

Idag har jag kännt mig mycket piggare, har varit ute en stor del av dagen, spolat av på framsidan, så nu har vi vita stenar där igen ;) Imorgon ska jag ÄNTLIGEN tillbaka och jobba. Det börjar bli lite långtråkigt att gå hemma nu.

Det va så långt idag, hoppas ni haft en toppentisdag!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre!! Här går det åt andra hållet... :( Nu har jag gräsligt ont i halsen också, och eftersom det går både halsfluss och sharlakansfeber på jobbet, så ringde jag vårdcentralen i dag... "Jaha" sa sköterskan, "då vet vi ju vad det är..." och jag fick en tid i morrn eftermiddag. Känns jättelänge dit, men jag knaprar alvedon och biter ihop...

    kramkram (så här lite på avstånd)

    SvaraRadera
  2. Mäh, jag vill ju har bildbevis på hur fint det blev! ;)

    Kram C

    SvaraRadera