fredag 8 juni 2012

gnällspik

känner att jag bara gnäller, men jag är fortfarande sjuk. Skulle jobbat i helgen, men va på vårdcentralen på förmiddagen och läkaren där sjukskrev mig över helgen iaf för att se om jag blir bättre och kan jobba till veckan. Jag måste, för jag får panik av att gå hemma. Får ju uppdateringar från jobbet, men det känns hemskt att inte kunna vara där och göra sitt jobb. Istället får dom andra göra det jag är anställd för. Men det får dom ordna det oxå.

Har fått en grym hosta, men fick hostmedicin mot den, så nu ska jag minsann ge den en match. Känner mig ändå ganska pigg just nu. När jag kom hem från vårdcentralen tog jag tag i sambons fredagsfika. Han verkar inte veta hur han har det och jag känner att jag kanske får jobba en del framöver och därför kändes det skönt att ta det nu när jag ändå går hemma. Dessutom har jag ju legat nerbäddad i snart 1 veckas tid och då känner jag mig så frustrerad över att jag inte orkar göra nåt, men va gör man??

Nu är det helg och jag ska ta det riktigt lugnt och försöka kurera bort förkylningen som jag oturligt nog oxå dragit på mig.

Så.... Host, host här från mig.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar