tisdag 5 juni 2012

sjukstugan fortsätter

fortrarande sjukstuga här i huset...
va lite piggare igår, men när jag kom till jobbet blev jag sämre och sämre ju längre dagen gick. Så vid 12 bestämde jag mig i samråd med mina jobbarkompisar att jag skulle gå hem och kurera mig. Åkte hem och bäddade ner mig.

Idag har oxå varit en dag när jag mestadels har legat nerbäddad och kollat på tv.

Imorgon är det ju nationaldagen och sambon är ledig, jag som hade tänkt städa imorgon. Men jag får väl överlämna det med varm hand till sambon... det går nog bra det med, men det brukar ta längre tid. Vet inte va han sysslar med när han städar.

Ha en bra nationaldag mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Jag har inte heller förstått varför det ska ta sån lång tid när karlar städar...ja de är ett släkte för sig! ;)

    Krya på dig, jag hoppas att du är friskare i morgon!

    Kram vännen <3

    SvaraRadera