söndag 3 juni 2012

sjuk, glad, rådjur

denna helgen har inte varit något bra alls... började i torsdags med att jag kände mig lite hängig. Började få ont i halsen och huvudet, men åkte ändå och jobbade på kvällen. När jag kom hem hade sambon kommit hem oxå vilket gjorde mig jätteglad. På natten vaknade jag och kände att jag va varm och allmänt dålig. Tog febern och hade då 39 graders feber (i vanliga fall ligger min temp på 36) så ni må tro att jag va riktigt dålig.
På fredagen skulle vi bara åka några små ärenden och jag satt i bilen vid en del besök och när vi kom hem skulle jag hämta in posten och.... det låg ett paket till mig i lådan :) från min fina vän "fru L". Hon visste verkligen att jag behövde piggnas på lite.




Du är så fin, min vän!! Jag blev så glad!!
Igår gick allt lugnt till, vilade mycket på dagen med tanke på att febern fortfarande inte ville ge med sig. Idag vaknade vi på morgonen och gick upp och drog upp rullgardinen och då.. utanför vårt fönster står denna fina krabat...

den har varit i krokana hela dagen, sprungit över både våra och grannens trädgårdar flera gånger, vill ju inte skrämma bort den, den är verkligen jättefin.

Imorgon blir det en ny jobbardag, ska åka iväg med "min gubbe" till sjukhuset imorgon så det blir lugnt. På kvällen ska vi ha personalfest, vi ska tacka av en jobbarkompis som har gått i pension. Får se om jag hänger med eller hur jag mår imorgon.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!!

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir att Du blev så glad!!!!!
    Krya på dig, vännen!

    Kram C

    SvaraRadera
  2. Tack finaste du, för alla underbara ord på min blogg.
    Jag blir så glad.

    Hoppas du har kryat på dig från febern och att det inte blivit värre.
    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera