fredag 6 juli 2012

jobb och semester

kollar in för att rapportera lite om va som händer här. Vi håller som bäst på att renovera garaget. På söndag eller måndag åker vi dock till Öland, vi känner att vi behöver komma iväg lite och ha riktig semester. Bara slappa och rå om varandra. Längtar som bara den. Det är ju visserligen semester redan, men det känns inte så med tanke på allt jobb vi har här hemma. Det är mest synd om sambon som får jobba mycket mer ärn jag, men så är det ju när man inte kan allt, men jag gör så gott jag kan och ber han mig om något så gör jag naturligtvis det oxå. Samtidigt ska jag ju sköta om huset i övrigt. Så nu är fönstrena putsade, såg nästan inte ut innan efter allt slip och sågdamm som hade fastnat efter allt. Idag har jag klippt häckarna runt tomten och städat hela huset.

Jag tycker så synd om sambon som verkligen är helt slut i både kropp och själ, så ikväll hade dom sommarfest på hans jobb och det skickade jag iväg honom på. Det behöver han verkligen. Så framåt småtimmarna väntar jag på att få åka och hämta honom oxå, han brukar bli sådär mysigt full då... hihi sötisen.

Det är så det ser ut här hos oss. Kollar in hos er varje dag nästan även om jag inte uppdaterar här så mycket, bara så ni vet!!

Förresten, häromdagen fick jag ett fint paket med posten, du är för söt min fina vän!! Jag kommer bli så fin i presenterna. Bilder kommer!!

Trevlig sommar och semester!!

1 kommentar:

  1. Låter jättemysigt att få åka iväg.

    Ja, heja oss!!!!
    Imorgon gäller det ;).
    Kramen

    SvaraRadera