tisdag 24 juli 2012

Hurra!!!

Idag är det ingen vanlig dag, solen skiner och det är min FÖDELSEDAG!!!! HURRA HURRA HURRA HURRA FÖR MIG!!!

Eftersom jag har börjat jobba igen så firar jag inget speciellt idag, har dessutom jobbat inatt och ska jobba inatt igen. Inte ens nåt paket får jag idag.... har redan fått en SUPERFIN 35årspresent av sambon. Nåt jag verkligen har önskat mig, synd bara att jag inte har kunnat utnyttja den fullt ut än. Saken är den att jag fick en hammock förra helgen. Vi hittade en på Öland innan vi åkte därifrån och vi fick med oss den hem oxå, så den står uppställd så fint på baksidan. Kalas för släkten blir det en annan dag, vet inte när än bara.

Så idag är det flagga i topp (om vi hade haft någon flaggstång förstås).



Ha en bra dag alla därute i världen, var ni än befinner er!!! Det ska jag ha!!!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen.
    Hoppas du haft en fin dag trots jobb.

    Hur går det med bantningen?

    Många kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Grattis fina du! Var ju i Stockholm igår så jag orkade inte gå ut på nätet igår och säga grattis då....och inte hann jag posta grattis-kort heller :( Sorry!

    Jag hoppas i allafall att din dag var underbar! :)

    KRAAAAAAM <3<3<3 Love u

    SvaraRadera