fredag 2 mars 2012

rik på vänner

igår när jag hade varit och fikat och pratat en massa med min vän kände jag mig så otroligt glad och tacksam. Glad för att jag genom bloggen har träffat denna goa människa. Tacksam över att det finns en tvillingsjäl av mig. Det är inte utan att man känner sig rik, som min gamla faster brukar säga, rik på bra kompisar och vänner.

Tack min goa vän för den trevliga stunden. Nästa gång hoppas jag på att vi inte blir avbrutna av framfusiga män ;)

Dax att ta tag i en ny jobbardag, och sen ladda för en ledig helg med mkt motion, hoppas vädret tillåter det.

Trevlig helg!!

3 kommentarer:

  1. Trevlig helg till dig med, vännen!
    KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas du inte blev arg eller ledsen över mitt mail, det var i min mening i så fall. Vill bara ditt bästa och att du ska må bra!
    KRAM i massor <3

    SvaraRadera
  3. Jag var på härligt humör hela kvällen sen!!

    Och för att se det positiva - två ensamma tjejer på ett café, och vi får inte sitta ifred.... ;)

    KRAM på dig!!

    SvaraRadera