lördag 24 mars 2012

lördag

idag har jag fixat lite i trädgåden, fått ut möblerna på baksidan, plockat grenar och klippt rosenbuskarna. Sambon fixade så sommardäcken kom på på min bil, sen for vi ut till mamma och pappa och fikade lite.

Imorgon ska vi till Linköping till min kära farbror med familj. Varje år samlas alla kusiner på pappas håll där och myser hela dagen. Till saken hör att vi har blivit en hel del dom sista åren, främst växer släkten i form av små knoddar, så imorgon blir en mysig dag, samtidigt som det kommer påminna oss om vilken situation vi är i. Måste jag säga att det är med blandade känslor vi åker dit?? Hur som helst är det ju bra att träffas och ha kul tillsammans. Så... det blir nog en bra dag iaf.

Hoppas ni har det gott i vårsolen!!

Kram

1 kommentar:

  1. Det är ju så gott att vara ute nu, och som jag sagt förut: det är läkande att vara ute i trädgården och fixa och dona...

    Om ni åker ihop med dina föräldrar har ni ju en utmärkt chans att berätta... Gör det inte till en stor grej bara...

    Vi måste ses snart!
    kramkram

    SvaraRadera