tisdag 6 mars 2012

många mil blir det ;)

har varit ledig måndag och tisdag, det har varit fint väder, inte sådär supervarmt men det behövs inte när jag promenerar, jag är som en kamin när jag går. Funderar lite på hur det ska bli när det blir varmare och jag ska gå... kommer ju lämna en lång svettrand efter mig :) Övertalade sambon om att jag ev kommer behöva nya walkingskor snart, det tyckte han att vi kunde kosta på mig. Eftersom jag har lite problem med mina fötter måste ha speciella skor som inte alls är billiga. Men man måste ju ha bra skor om man ska fortsätta gå så mycket som jag gör.

Nu till dagens skryt: på 4 dagar har jag gått 4.5mil. "klapp på axeln" Hoppas bara på att det syns på vågen sen oxå. Men det viktigaste är ju att jag mår bättre än innan, och det gör jag verkligen. Skulle aldrig orka gå en sån runda för bara någon månad sen. Sambon sa i helgen att han inte hinner med i mitt tempo, och då har han ändå längre ben än mig. Under en av våra rundor i helgen hade han hamnat ett par meter bakom och fått springa ifatt mig :) Till saken är den att när vi går måste jag ha musik i öronen annars får jag panik. Ibland när jag har sambon med mig har jag bara en hörlur i, men när jag går ensam går jag mycket fortare än när han är med. Sen är det ju mys att ha honom med sig ibland oxå.

Ska nu fortsätta kolla lite på skidskyttet.

Kram

1 kommentar: