fredag 30 mars 2012

helg igen

då va det helg igen, och inte vilken helg som helst... jobbarhelg för min del. Det är med blandade känslor jag jobbar denna helgen faktiskt. Är naturligtvis superglad över att jag är ledig hela påsken, men samtidigt är det tråkigt med jobbarhelg. Hoppas ni fattar hur jag menar. Ser fram emot nästa vecka, jobbar måndag kväll och tisdag kväll, sen är jag ledig en hel vecka. På torsdag kommer min bror med familj ner hit, så  då blir det mys på torsdag och fredag. Planen är att sambon och jag sen på fredag em/kväll någon gång ska åka till Öland där sambons föräldrar är i stugan över påsk, där ska vi stanna till måndag tror jag. Ska bli mysigt och skönt.

Kollade igår på Biggest Looser, jösses va duktiga dom är. Räknade efter lite smått och insåg då att jag oxå är ganska duktig 10% har jag gått ner... när jag har fixat alla kilon har jag gått ner 26%... Hoppsan, då har ju jag oxå varit riktigt duktig. Jag ska fixa det!!! Eftersom jag har jobbarhelg kommer jag inte ha "unna mig lördag" och det underlättar ju. Dessutom har jag beslutat mig för att utesluta middagen oxå under 1 vecka efter påsk och ersätta den med pulver oxå. Kanske går lite fortare då. Men det ska jag bara göra under 1 vecka.

Ha nu en riktigt trevlig och mysig helg!! Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    Jag vet precis vad du menar med jobbarhelg..Har själv gjort det sedan tonåren.
    Men snart får du vara ledig en hel vecka, och det är väl skönt =).

    Tack för din kommentar beträffande magen och bilderna. Vi är så nöjda.

    Massa kramar

    SvaraRadera