söndag 4 mars 2012

söndag

hurra va jag är duktig!! Igår gick sambon och jag 10.4km. Idag kände jag att vi behövde lite mer att dra på, så vi tog med oss grannpojken och gick 10.1km. När vi hade gått lite mer än hälften va vi varma och lite uttråkade, så vi stannade på McDonalds och tog en glass. Skönt att sitta i solen och äta glass. Det va skönt att dra på vagnen oxå, man fick kämpa lite mer för att komma framåt. men det va roligare när sambon körde vagnen tyckte grannpojken, eftersom sambon och grannpojken körde rally den mesta tiden.

Imorgon ska jag ta mig runt samma runda, men då får jag inte sällskap. Ibland kan det vara skönt, då får jag ju styra farten själv. Får se hur det går. Är det fint väder och jag inte är allt för trött så kanske jag går lite längre... lovar inget, men jag får se.

Hoppas er helg har varit lika skön som min har varit. Har inte gjort så mycket mer tagit promenaderna. Men det är så helgerna ska vara tycker jag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar