måndag 9 januari 2012

nu är det dax

ny vecka innebär att jag äntligen ska ta tag i mitt liv. Promenader är det som gäller för mig!! MÅSTE!!

En kompis ringde och frågade om jag skulle med på stan en runda, naturligtvis! Hon ska nog hämta mig, men jag SKA gå hem sen. Hade oxå tänkt gå och möta sambon idag, han åker visserligen bil, men då får han plocka upp mig. Skulle verkligen behöva någon som stöttar mig. Sambon tränar alltid när jag jobbar, när vi är hemma båda kan han inte göra det, han vill väl inte ha med mig som inget orkar, va vet jag???

Ha en bra måndag!!

1 kommentar:

  1. Det är bra, promenader är toppen!!! Jag har tur som har en sambo som gärna hänger med på en prommis och då går det ju mycket lättare! Men det är ju så skönt att gå när man väl kommer iväg och sen när man kommer hem. Man känner sig såå duktig.... :)
    Så kämpa på med dina promenader!! Snart kommer du inte kunna vara utan dom, utan det kommer bli en bra vana!! :)
    Kramar!!!

    SvaraRadera