onsdag 18 januari 2012

ledig onsdag

är lite glad, vågen visar stabilt neråt.... JAG SKA FIXA DETTA!!! 

Igår när jag kom hem från jobbet va jag helt slut, en lång dag som avslutades med jobb tillsammans med en som inte gör allt för mycket, men trots detta gick det kanon, vi va klara när vi skulle. Kryss i taket!

Idag tänkte jag mig en sovmorgon... blev till kvart i 9. Lite lagom kanske, då skickade mamma ett sms och undrade om jag inte kunde komma ner till henne på jobbet. Skulle kolla in lite saker och prata lite. Sen for jag hem och planerade resterande veckas mat. Öppnade kylen och det verkligen ekade därinne, så bara att skriva handlarlista och åka och handla. Brukar inte gilla att handla, men det gick riktigt bra, inte mycket folk alls som tur va. Hem och packa in alla saker. Funderade sen på att städa, men det är ju så otroligt tråkigt... fick ett litet spel på sambon... vi jobbar lika mycket denna veckan och ändå blir det jag som får städa. Men saken är den att när jag städar så blir det som jag vill ha det och sen går det fortare oxå... förstår inte varför. Han kanske gör det med flit för att slippa, va vet jag???

Tog iaf tag i dammtrasan och dammsugaren och började på... och nu är det helt klart!!! SKÖNT!!

Inväntar nu att sambon ska komma hem, vi ska träna och sen äta och mysa vid brasan, det är det bästa med kvällarna!!

Kram alla goa vänner!!


2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som hänger i och tränar! You go girl ;)

    SvaraRadera
  2. Åh vad alla är duktiga och tränar??!! Jag som har kommit in i en slö period får såå dåligt samvete.... Måste komma igång igen med mina situps,armhävningar, hantlar osv..!! :P
    Men du är iallafall duktig, hejja PÅ!!!
    Kram!!

    SvaraRadera