söndag 1 januari 2012

nyårsdagen 2012

det va en lång dag idag tycker jag. Vaknade av att klockan ringde halv 11. Iväg och äta middag hos mormor och morfar. Där fick vi sällskap av bror min och hans familj och våra kära föräldrar. Väl hemma tog jag ett par omgångar med pussling... det går bra nu. Sitter nu här och är vrålhungrig, sambon står som vanligt vid spisen och kokar korv... riktigt avancerat må jag säga.

Gårdagskvällen va hur mysig som helst, världens goaste brorson har jag!!! Fick så många underbara kramar och vi busade/gosade. Men innerst inne va jag lite ledsen över att jag inte hade en egen liten krabat att gosa med. Vi fick ett underbart fint kort i julklapp av honom, gullungen! Vi åt gott och spelade spel och hade det allmänt gott. Vid 12 slaget gick vi ut och släppte upp en rislampa, men eftersom vi va på landet såg vi inte mycket att några andra smällare eftersom det va så mulet, men vi hörde att dom smällde långt bort. Vi kunde åkt ner till en fest i "byn" men eftersom hundarna inte gillar smällare så stannade vi hemma. Efter en stund åkte vi hem och stupade i säng.

Gott Nytt År Vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar