tisdag 3 januari 2012

mys

här sitter jag och rengör ugnen... ha ha ha, ja det är så underbart skönt att få det gjort. När vi renoverade köket satte vi in en pyrolysugn, den rengör sig självt när man stänger på ett visst program. Jag hatade verkligen att rengöra ugnen, men nu är det ett rent nöje.

Ska strax hoppa in i duschen. Mamma och jag ska ha mysdag idag. Vi ska åka iväg och shoppa loss ;) När jag va mindre va jag alltid pappas flicka, men ju längre tiden har gått så har jag nog blivit mammas flicka. Vi har fått så fin kontakt dom sista åren. Hon är min mamma och min vän! Älskar verkligen henne!! Ska bli så mysigt att komma iväg och mysa. Har tagit lite pengar som vi fick i julklapp till att handla för, hoppas inte sambon blir arg för det.

Imorgon ska jag tillbaka till mitt gamla jobb för att jobba lite där oxå. Jag hade tänkt börja jobba lite mer där eftersom jag måste jobba lite mer och det jobbet är ju närmare än mitt vanliga jobb, alltså sparar jag både tid och pengar på att göra såhär. Är dock ganska nervös, eftersom det har skett endel förändringar sen jag va där sist. Men det ska jag väl klara galant ändå hoppas jag.

Nähä, dax att ta tag i denna dagen. Ha en underbar tisdag!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar