onsdag 4 januari 2012

arg!!

vilken dag!!! Började med att jag lämnade min bil på service. Efter en kvart ringer dom och säger att bromsarna är helt slut både fram och bak och att det nog är läge att byta dom. Vi kände att bromsarna är ju så viktiga att vi bestämde oss för att byta dom... vilket blev en kostnad på 6700:-, vi trodde vi skulle komma undan med 2000:-. Ja, det är ju bara att betala och va glad.

Jobbet gick kanon, tyckte dom tog det ganska bra att jag va som nybörjare igen. Sen ville en annan jobbarkompis att vi skulle ta en fika och det tackar man ju inte nej till precis. Till vår fika skulle hon ta med sig hennes sons bonusbarn och det va där jag blev så j-la förbannad!! Livet är så orättvist och allt!!

Denna lilla underbara flicka är 2½år och hennes riktiga pappa har hon ingen kontakt med. Hennes förra "bonuspappa" har hon ingen kontakt med heller och hennes mamma har precis träffat min kompis son, dom har kanske träffats i 2 månader. Hon va så mån om sin flicka i början och bad min kompis son att han verkligen skulle tänka ut om det va rätt, med tanke på att hon inte ville slita upp denna goa ungen från ytterligare ett förhållande och kanske ytterligare en bonuspappa. Dom funderade var och en på sina håll och bestämde sen att dom skulle satsa. Nu har hon kommit på andra tankar och bestämt sig för att flytta till England om 2 veckor.... Åh, såna människor borde inte ha barn. Blir så arg!! Varför är det så orättvist!!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppets rum - Du får härmas så mycket du bara vill :-)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår din ilska så. Även om det känns elakt så håller jag med dig: vissa borde inte ha barn...grr

    Kram på dig
    /catharina

    SvaraRadera