lördag 18 augusti 2012

min tvillingsjäl

tidigare i veckan va jag och min väninna nere i stadens stadshus och besökte socialen där för att berätta om vår situation här på gatan, men om detta kommer jag berätta en annan gång.

Ska strax gå in i duschen och förbereda för en kväll tillsammans med en bloggvän och hennes man. Det komiska i det hela är att innan jag började blogga hade vi aldrig setts, men sen har vi haft mer och mer kontakt och träffats några gånger, för att då inse att vi egentligen har så mycket likheter, som en tvillingsjäl lixom.... ja, det är helt osannolikt!! Men ikväll ska jag och sambon ner till dom och jag har hört på ryktets väg att det ska bli grillat!! Det är första gången vi kommer träffas alla 4, så det blir ju extra spännande bara för det. Hoppas sambon och hennes man klickar lika bra som hon och jag har gjort.

Ha en skön lördagskväll för det kommer vi alla 4 ha, jag lovar!!! Eller hur "hönsamaja"????

1 kommentar:

  1. Ja, det var en riktigt trevlig kväll!! Och tänk att vi satt ute hela kvällen!! (Nåja, uterummet... men det var inte för kallt eller för mycket mygg i alla fall...). Så kul att de äntligen kunde bli av!! Många kramar!!

    SvaraRadera