måndag 20 oktober 2014

tillbaka på banan.... eller inte... vi får se....

Hej på er igen!!

Nu har det snart gått 1år sen jag sist uppdaterade bloggen. Sorry, verkligen Sorry för det. Hopppas dock att ni finns kvar?!

Tänkte uppdatera er om läget här.....

Vi har nu tagit tag i vår situation. Vi har beställt våra journalkopior från våra besök på vårt läns sjukhus där vi gjort våra utredningar och prover. Beställde dom förra veckan, så väntar på att de ska komma inom det närmaste.
Vi har nämnligen tagit kontakt med Göteborg nu, har tagit steget äntligen, har på nåt sätt varit tvungna att bestämma oss nu. Vi har ju blivit äldre...... Jag mailade dom förra veckan och de ville att vi skulle höra av oss idag eller imorgon, så idag har jag överlåtit det till sambon (hade gjort det själv om jag inte hade varit så otroligt hes och förkyld), får se om han ringer dom idag eller imorgon. Han har det lite stressigt på jobbet idag tydligen.

Detta känns så bra och jag tror det är bra för oss, så nu tar vi ytterligare ett steg framåt....

Ett kort inlägg, men får väl anledning att återkomma inom det närmaste!!

Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar