torsdag 30 oktober 2014

fortsättning följer

Då har dom ringt tillbaka från Göteborg, pratat lite med sambon om allt möjligt, de vill att vi bokar in en tid när vi har fått våra journalkopior. Och dom har vi fått, men ändå inte bokat in någon tid... Varför???

Jo, för att jag just nu är sjuk och orkar inte ta tag i någonting här i livet.... för att jag känner själv att jag vill gå ner ca 10kg innan vi skriver in oss för att dom inte ska ha något att klaga på vad gäller min vikt. Så direkt när jag blir frisk ska jag sätta igång igen med min träning, jag vet att jag kan, jag har klarat det innan och jag kommer klara det denna gången oxå.

Är som sagt sjuk och har varit i 2 veckor nu, feber som hoppar upp och ner och en hosta som inte ger sig, har varit på vårdcentralen för kontroll, men de säger att det är ett virus och då kan de inget göra, har fått olika sorters hostmedicin, men av dom blir hostan bara värre. Vissa kvällar hostar jag så jag spyr. Blir lite trött och grinig på detta. Är sjukskriven tills imorgon och har jag inte blivit bättre får jag komma på ett nytt läkarbesök, vilket jag tror det blir. Tog mig en sväng ner till kyrkogården innan idag för att göra iordning inför stundande helg, det är ca 300meter hemifrån, men när jag skulle gå hem va jag tvungen att stanna flera gånger för jag blev så trött.

Så vi får se vart detta slutar.

Sköt nu om er och ha det så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar