måndag 25 maj 2015

uppdatering 2015

Hej alla fina därute!

Ja, ni ser ju hur dålig jag är på att uppdatera.... Här kommer iaf en kort summering av vad som hänt sen sist....

Vid jul kom det ut ett erbjudande om att få en personlig tränare i vår stad. Man skulle skriva en motivering till varför man ville ha denna personliga tränare. Jag tvekade ett tag men efter att pratat igenom allt med sambon så bestämde vi att nu eller aldrig!! Så jag skrev i min motivering om vårt mål och vår längtan och varför jag ville gå ner i vikt och komma igång med min träning. 2 dagar efter att jag skickat in min ansökan fick jag ett mail från honom där han skrev att det absolut skulle lyckas och att jag hade blivit antagen till detta projekt. Så i början på februari körde vi igång, jag fick träningsprogram, kostschema och allt sånt. Så kom vi in i mars där det hände nåt som varken han eller jag kan förklara, men nu hörde jag av mig till honom igen och jag skulle bli kompenserad för att jag förlorat dessa månader (målet va att man skulle nått sina mål till midsommar) och för mig finns det inte en chans att hinna med det. Man skulle ha ett visst antal möten/träningspass tillsammans med honom inom den tidsramen. Så vi bokade ett nytt  möte och det va idag... Jag gick dit med huvudet ner i backen för jag skämdes över att jag inte fortsatt med träningen under tiden. Men det va ingen fara enligt honom, nu skulle vi kicka igång igen.... Sannerligen va det det han gjorde, jag svettades som den idiot jag är!! Satan så jobbigt det va, men det är ju så otroligt härligt efteråt.. Det negativa va att jag knäckte till min tumme mellan 2 övningar, får se vad som händer. Klantigt!

Så nu ska jag väl vara på banan igen mot en viktnedgång och mot vårt mål! Längtan är ju enormt stor fortfarande!!

Idag är sambon iväg på nån utbildning tills imorgon och jag ska snart iväg till jobbet. Plockade och fixade lite på förmiddagen för att kunna vila mig efter träningen. Visste ju att jag skulle bli trött efteråt. Fixar mest i källaren eftersom vi har planer på att byta värmesystem i huset i sommar, och då måste det rensas.... Det är också skönt när det är klart!!

Va rädda om varandra och ha det så gott!!

Hörs igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar