onsdag 11 december 2013

ett nytt kapitel

Usch va jag känner mig usel på att uppdatera, men det har varit riktigt mycket nu i höst.

Nu sitter jag här ensam och tänker... funderar på vår barnlöshet igen, har inte ägnat så mycket tid åt det den sista tiden. Jag har insett att jag aldrig kommer kunna gå ner domdär miljonerna kilona som dom vill att jag ska gå ner, därför slängde jag iväg lite frågor till fertilitetscentrum i Göteborg idag... dom svarar inom 1-2 dagar stod det. Skickade sen ett sms till sambon och berättade att jag tänkte göra det. Han tyckte väl det va en god idé och sen skrev jag att jag tänker mycket på det och att det är jobbigt att det bara verkar vara jag som tänker på det, men då fick jag till svar att han oxå tänker på det men att vi inte pratar så mycket om det, men det kan ju ha sin naturliga förklaring.. det har som sagt varit mycket i höst, och mer blir det.... Fick ett jobbigt sms i måndags när jag åkte hem från jobbet, va tvungen att stanna på en busshållsplats och läsa det igen och sen gråta en skvätt innan jag körde vidare... inget jag vill gå in på nu, men lär nog få återkomma.... Lovar att bättra mig nu.. har tyckt lite att jag inte har så mycket att tillföra bloggen, men om det nu tar lite fart så lär jag väl komma in i svängen igen.

Förresten, är det någon som har erfarenheter från Göteborg??


Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Japp, vi har erfarenheter av Göteborg!!! :)
    Och min fina vän, nu var det såååå länge sen vi träffades!! Jag saknar det!

    Jag kämpar också med de där kilona - men ska vi ta en paus, och gå och unna oss en fika, kanske??

    KRAM KRAM

    SvaraRadera