torsdag 7 februari 2013

kämpar vidare

åh va jag kämpar på.... har precis varit och tränat, så skönt! Har grym träningsvärk sen träningen igår, men det hindrade inte mig från att besöka badhuset idag igen. Dagens träning va rolig eftersom hon som höll i passet tittade på mig och sa att hon såg att jag hade gått ner en del sen jag började där, och det är ju alltid kul att höra :)

Annars händer det inte så mkt här, börjar bli lite trött på min mat nu... efter träningen sa jag till sambon att jag skulle synda, men i samma stund som jag sa det ångrade jag mig och gick till kylen och tog en bar istället.... Nästan lika gott som "syndamat" ;)

Jobbarhelg står för dörren, på lördag fyller sambon år och då väntas kalas här hemma när jag kommer hem. Det verkar bli en bra helg, trots allt.

Nästa vecka är går jag in i vecka 2.... bara x antal veckor kvar till målet....

Tack för att ni finns och för era kommentarer, dom gillas och sporrar mig verkligen!!!

Kram på er och trevlig helg!!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att få en sån kommentar! Sånna människor gillar jag :)

    Jag förstår att det är jobbigt, häng i vännen! Och orkar du inte så vet du att jag hjälper dig med LCHF om du vill! Om du är sugen på att tugga mer ;)

    Hursom jag fortsätter hejja och peppa dig, det vet du!

    Massa kramar och kärlek! <3<3<3
    C

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig!! Jag tänker på dig, och så kämpar jag lite till...

    Jag köpte nya byxor idag. Hm. Är väl aldrig särskilt roligt. Jag provade den mindre storleken, men tänkte att det går nog inte. Så jag tog med den större storleken in. Jag VILLE ju ha den mindre. Och vet du vad - den passade perfekt!! Då tittade jag i byxorna jag hade på mig, och det var den större storleken... ;) Känns såååå himla bra när det märks resultat, eller hur??

    KRAM på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. tycker du är grym som fixar det :)

    SvaraRadera