tisdag 19 februari 2013

dålig timing

trodde detta skulle bli en bra dag, men ack va jag bedrog mig.... Igår började jag nysa och "snora" som bara den, ju längre dagen gick desto sämre kände jag mig. Orkade dock med skolan igår, har börjat en kurs inom jobbet som ska pågå denna terminen varje måndag mellan 15-18, prov varannan vecka och föreläsning varannan.... puh, va har jag gett mig in på??? Iaf, när det va slut tog sambon och jag vårt vedlass och körde ut till mamma och pappa, lastade av och floade in... hem och skotta snö, sen förstår ni säkert att jag landade i sängen, HELT SLUT!!

Vaknade idag med igentäppt näsa, inte nåt vidare skönt. Ringde jobbet och sa att jag stannar hemma idag eftersom jag vet att äldre människor är mkt känsligare och att dom inte är så pigga på jobbet.

Så va gör jag nu då?? Imorgon ska mamma och jag åka på spa, njuta och ha det mysigt bara hon och jag... och på torsdag bär det av hemåt, vilken himlans tur att vi valde ett spa som ligger på vägen till Ullared ;) Så där är planen att vi ska landa på hemvägen... Bra planering!!

Så krya på mig nu!!!

Snö har vräkt ner över vår lilla gata inatt, hur har ni det i övriga landet???

Kram och ta hand om er därute, kör försiktigt ni som är ute på vägarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar