tisdag 20 augusti 2013

sommar och sol

kikar in en snabbis innan duschen...

Har idag varit ute på min första löparrunda för hösten, jag kan lova er att det inte va den sista... jag verkligen älskar att jogga/springa/powerwalka.... så skönt för min skäl.. och med tanke på att jag gått stadigt uppåt under sommaren, så är detta ett MÅSTE!!

Vet ni en sak, sommaren är nästintill slut, men inte för mig för nästa lördag, den 31augusti åker jag, sambon min, mamma, pappa, min bror med familj till Kroatien 1 vecka, så otroligt skönt det kommer bli!! Därför har vi jobbat hårt denna semester, renoverat och byggt för att få allt klart. Har någon av er varit i Kroatien eller hört nåt om det landet får ni gärna berätta!! Så kul det ska bli!! Det är en överraskningsresa till pappa som fyller 60 under tiden vi är iväg. Det roliga är att han idag inte vet något om resan, det han vet är att mamma och han ska hitta på något på lördag, men sen tror han att han ska jobba veckan efter igen. Han jobbar ju hos min bror så han har ju sagt till pappa att dom har sjukt mkt att göra då så han måste jobba. På fredagen ska han få veta att han och mamma ska åka, min sambo ska köra dom till flygplatsen och när dom har checkat in och allt, då checkar vi in och kommer fram och frågar om inte vi kan få hänga med.... hihi.... skitkul!!

Så idag ska jag till polisen och hämta mitt pass oxå... det roliga är att man nu inte får ha glasögon på sig på passet, och jag ser för gräslig ut  utan... så vi får väl se om dom släppper ut mig....

Många kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar