söndag 19 maj 2013

det blev en.....

i fredags mitt på dagen ringde min mamma och sa att min brors fru skulle sättas igång eftersom hon hennes värden va så dåliga och hon mådde så dåligt. Jag gick och väntade hela kvällen på att min bror skulle ringa och säga att dom äntligen hade fått sin bebis, men mobilen har aldrig varit så tyst som i fredags.

På natten klockan kvart över 3 piper det till i mobilen och jag vaknar direkt!! Citerar min kära bror: tjollahopp, tjollahej det blev en tjej... klockan 02.05 tittade hon ut. Åh så glad jag blev.

Senare, eller när natten övergått i dag fick jag mer info och bilder på detta underbara livet, namnet är dock lite oklart... lutar åt ett namn men inte helt säkert än.

Så nu är jag faster till en underbar prins A på 3 år och en bedårande liten prinsessa (troligen H) på någon dag.

Nästa tisdag åker mamma och jag upp över dagen för att möta det lilla livet för första gången!!

Va rädda om varandra och NJUT av denna underbara årstid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar