onsdag 6 mars 2013

lycka

har helt glömt bort att tala om för er att jag är duktig.... "klapp på axeln"

Den dagen mamma och jag skulle åka på spa ställde jag mig på vågen och log.... Mitt första mål va mått exakt!!

Nu är jag ledig 2 veckor, och jag har gett mig den på att jag ska gå ut, oavsett väder och vind och gå min långa runda som är 1 mil, jag ska göra det varje dag förutom lördag och söndag. Har redan gjort det 3ggr och detta innebär att vågen tickar neråt i ett rasande tempo... har gjort upp korta mål nu fram tills jag känner mig klar. Tror jag ska komma till mål 2 redan denna veckan eller i början på nästa om vågen fortsätter gå min väg ;)

Lycka!!!

Kram på er och ta hand om er!!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!!!

    Vi fick ta "paus" när vi var i London... Det funkade ju inte då. Dumt. (jag gick upp lite grand, men det har försvunnit nu).

    KRAM KRAM KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Wow! Du är såå duktig! :)

    Heja, heja!

    Kram C <3<3<3

    SvaraRadera